Medlemsinfo sommeren 2022

Det vil være noe begrenset respons på e-postadressen i sommer. Henviser til kontakt info på nettsiden hvis det er noe som viktig eller haster.

Toalett og hus blir vasket av vikar denne sommeren også.

Problemer med søppel og kildesortering av medlemmer og andre har vært et gjentagende problem i våres. Vi har fått søppel dunkene tydelig merket med hva som skal i de ulike uten at dette hjalp. Etter gjentagende advarsler fra kommunen er vi blitt tvunget til å bytte vekk papir dunkene. Dette medfører høyere renovasjonsavgift for foreningen dessverre.

Prosjektet for utredning av rampe, opptaks utstyr m.m. regner vi med å starte over sommeren.

Utkast til handlingsplan blir lagt ut på nettsiden i løpet av sommeren.

Nye parkeringsskilt vil komme langs veien mellom opplagsplassene for å hindre at biler står i veien i flere uker under ferietiden. Tegning for parkering finnes på linken her: Tegning parkering

Medlemmer som endrer adresse, e-post eller tilsvarende har plikt å melde dette ifra til foreningens e-post adresse. Vi oppfordrer at dere blir flinkere til dette slik at informasjon fra foreningen kommer rett plass.

Husk å rydde og merke opplagsutstyr.

Fristen for å ta ut båter var 15. juni og har allerede passer, de som fremdeles skal på vannet må regne med begrenset tilgjengelighet av traktor og kranførere. De som ligger på land etter 1. juli vil bli fakturert for sommerleie på land.

Det er avtalt at vi skal fjerne noen gamle moringer og spyle ned noen nye i løpet av sesongen.

Enda flere strømmålere er blitt installert og blir lest av på sommerstid også.

 

Håper alle får en super båtsesong og god sommer!!!

Hilsen styret